Plictisit ..


Mdaa...azi am  avut o zi destul de plictisitoare din pacate.M-am trezit la 10..ma uit la telefon si ..zic mai stau un pic.Cum am inchis ochii m-am trezit la 12,ma trezesc,aprind PC..bag o gura de muzica si ma relaxez putin uitindu-ma pe blog,verificind posta .Ap luat si eu micul dejun sau..prinzul..ca era deja amiaza.Apoi...a urmat  o jumatate de zi pe scaunul asta de la PC...tare interesant sa stiti..
Cum am mai zis..Foarte plictisitoare zi..sper ca de maine sa incep cu bine.

Have a good start on this week !

3 Responses to Plictisit ..

  1. Inga says:

    hmm .. inteleg ... la mine tot ziua a fost plictisitoare .. :D

  2. Dyma says:

    Pare rau ...asa sunt duminicele..nu intotdeauna dar..majoritatea :)

  3. Vezi ma si tu pe net ca sunt o gramada de lucruri care iti fura plictiseala !
    Bafta
    Cheers :)

Leave a Reply

Vizualizari