Desene animate


Am fost şi eu copil odată şi sunt nu zic,dar oricum...nu m-ai gîndesc ca un copil de 10 ani..de 7.În fine,creez acest articol în special pentru a vă vorbi puţin de desenele animate,nu astea de acum..nuu..despre cele care au fost odată,odată cînd eram noi mici ....nu era netul astă care strică copilăria copiilor şi ulterior îi transformă în nişte ciudaţi şi neobişnuiţi,nu toţi recunosc...dar majoritatea.Mulţi ştiu doar că puţini au puterea sa recunoască.

Am vizionat de cînd sunt mic  Tom şi Jerry,doamneee...cît adoram eu  desenul ală.Sincer rîdeam..eram bucuros..eram copil,simţeam adevărata copilărie pe care trebuie sa o aibă orce copil.Cel mai mult îmi placea faptul  că învaţam de acolo cele mai multe năzdrăvănii pe care le-am făcut cînd eram mic.A mai fost si Pinocchio,ţin minte că mama mă atenţiona : o să-ţi crească nasul dacă mă minţi...şi credeam atunci...poate că rîdeţi dar mama mi-a zis multe lucruri care m-au ajutat să cresc aşa cum am  crescut.Astea le-am urmarit cînd asa mai mic..a urmat BEN 10 ,măcăr că era aşa mai ...mai modern dacă pot să zic dar il urmăream.Mergeam linga soramea mai mare..ea dormea.. conectam TV-ul cu volumul la 1-5 mă uitam la desene animate .

Viaţa de copil a fost frumoasă,mai puţin frumoasă cînd am început să umblu pe la spital,am fost foarte bolnav în copilărie un timp,mama şi acum se miră ca am crescut asa mare,1.86 ,nu ma laud. Desenele animate au fost doar  o metodă de a face  timpul să treacă,nimic altceva.Poate că unele  desene au în ele un mesaj cît de micuţ ar fi..care ne-ar ajuta să o ducem mai bine ,sa ne dea ceva idei de mici copii.

Am vizionat şi Ну заец погади ,un serial rus...e de pe vremea părinţilor mei  cînd erau ei mici. Toate au fost bune..dar toate aleg Tom si Jerry,prea bun a fost,prea multe nebunii am facut de la ei .Poate ca au mai fost  o multime de desene animate..dar..pe astea le ţin minte cît de cît.

Am scris acest articol in special pentru www.DeseneAnimate.tv dar şi pentru cei care vor şă-şi amintească de copilărie

Leave a Reply

Vizualizari