Iti place bass-ul ?

Ma uitam eu pe net si...nu stiu ce mi-a venit de zic " sa intru putin pe 4tuning".Pai am intrat..am gasit citeva masini tari care chiar merita admirate  iar posesorii de masini felicitati pentru  OZN-urile pe care le detin.In fine..dadeam in jos..asa incet..si plictisor..ca doar e 1:00(moama ce am nimerit aici ) si...dau peste un video,era o fata cu un par electrizat  bagata cu capu intr-o masina americana.Da..stiu la ce va ginditi ..motoare de peste 5.0 benzina :).In fine..la inceput baiatu face o mica demonstratie cum elemente ale masinii vor sa zboare  in indepartarea sunetului invincibil..sunet care iti distruge nu numai timpanul..dar iti scoata si creierul din functiune.In fine..ca sa demonstreze ca intradevar sunetul din masina e cool de tot....si nu numai cool..dar..extrem de voluminos si puternic..avind o frecventa joasa..fetei i se ridica parul de parca as sufla eu cu aspiratoru in ea ...desi tot nu cred ca se primeste panorama aia.Bass-ul ca bassu ..ca am mai vazut oameni obsedati de asta  dar....privirea fetei  si  imaginea formata in urma bass + fata + par lung a fost extraordinara.Eh..ia gata cu cititu..si treceti la vizionat :

Leave a Reply

Vizualizari