Ma gindesc....


Stau uneori si ma gindesc la viitor,oare ce-o sa fac cind o sa termin liceul ? Cind o sa termin facultatea...sincer nu prea vad nici un viitor in Moldova asta a noastra..chiar  nu inteleg ce te-ar putea ajuta sa duci o viata cit de cit decenta.Desi  incerc  sa invat de pe acu incetu cu incetu ceea ce vreau sa devin in viitor e foarte greu.Cel putin profesia  pe care mi-am ales-o este foarte cautata si sper sa ma angajez indata...ca sa pot duce repet: o viata decenta.Imi iubesc tara...nu si cetatenii ei.Nu sunt un mare patriot..dar...as face ceva daca as putea pentru ceva mai bun in tara asta.Am zis-o prietenilor si am sa  va zic si voua...In Moldova e bine sa traiesti..bani sa ai ...

Sunt la liceu acum,clasa a 11, e greu,desi invat in liceul din satul meu profesorii..sunt profesori.Sa zicem ca doar isi fac treaba de profesor..si nu de altceva.
In fine ..eu va urez tuturor bafta in viata si...un viitor cit mai reusit !
Salut
A scris Dyma....autorul blog-ului....

4 Responses to Ma gindesc....

  1. Si eu tot pe clasa a 11a sunt si inca nu m-am hotarat. Poate de asta am si inceput sa scriu, sa comunic cu ceilalti poate imi voi da seama intr-un final :)
    Si acum marea problema sta in faptul ca in fiecare an schimba nenorocitii astia legile! Schimba tot, aia nu e bun, aia nu e bun.. anul asta s-a intrat pe dosar la drept! Orice prost face acum facultatea asta, considerata serioasa. Multi prieteni de-ai mei s-au dus la alte facultati si pe buna dreptate ca nu se merita sa inveti in generala sa ai medii mari, sa intrii intr-un liceu bun (eu am intrat la cel mai bun din judet) si apoi sa te trezesti ca prostul cu 5 si 6 din generala vrea sa iti fie coleg de banca la facultate :|

  2. Dyma says:

    E greu sa-ti alegi calea cea dreapta,stiu,eu ma gindesc din a 9 si atunci eram 100% sigur unde vreau sa merg.Acum..ma mai gindesc....
    Cit despre faptul ca ajungi sa fii coleg de banca la facultate cu unul care a terminat cu 5 si 6..NU-ti fa griji..majoritatea care ofera locuri de munca se ofera pe baza de concurs sau ceva de genu.Un mod in care tu demonstrezi ce ai in cap..pina la urma dreptatea vine catre tine.Deci stai fara grija ;) Doar cei mai buni ajung sus :)

  3. ciudatel says:

    Si eu am aceasta dilema chiar daca sunt clasa a9a.
    Dar,niciodata nu vei putea stii ce-ti rezerva viitoru^^.
    Bafta!

  4. Dyma says:

    Gindeste-te bine.Odata avem ocazia sa ne alegem drumurul..Mai fac altii 3 facultati si pin la urma ajung sa care ciment deci...;)
    Bft !

Leave a Reply

Vizualizari