Party...


Şi ete sa dus  şi mult aşteptatul weekend.Maine se incepe iarasi mult astepta scoala,ce o "IUBESC" ...Doamneeee ! Oricum....mi-am pregatit temele..asa putin .Din 3 obiecte fac si eu la unul ca la restu nu ma intreaba,ce naiba ? Suntem multi in clasa..mai exact 11.Cred ca acu va ginditi " oare de ce a pus asta numele postarii " party " ?? Pai...sa va zic:
 2 colege din clasa si-au facut aniversarea impreuna....Ooo da ,2 odata ,deci sarbatoarea a fost 2in1.Sincer  nu credeam ca iasa atit de bine insa..a fost sooooper boooper.M-am revazut cu niste vechi prieteni care din cauza invaturii nu prea au timp sa mai iasa la un suc...sau...in alta parte.In fine..ajunsi  la locul  faptei :D, morti de sete dupa un drum lung,am baut si noi un pahar cu "apa" ..iar apoi a urmat distractia.Bineinteles dupa ce am felicitat fetitele care au implinit 18 ani ....LA MULTI ANI.Totul a fost soooper...mai putin faptul ca s-au invit si oaspeti nepoftiti ca sa zic asa,daa...recunosc..n-am placere de anumite persoane care desi nu sunt invitate la un anumit eveniment isi fac prezenta.Totul a fost bine...alaturi de colegii din clasa 1 ..cum sa nu fie bine ?
Am sarbatorit pina pe la 2:30..dupa care am renuntat..eram prea obosit sa mai continui....asa ca am sunat un prieten si am plecat acasa cu o masina..Dohhh ce moale e perna aia :D.Asta tine de ziua de ieri .....
Astazi...trezit dupa o zi grea..primesc un telefon care imi aduce zimbetul pe buze " avem un meci de basket amical cu un satuc vecin".Totul bine si frumos pina cind ajungem la sala si nu suntem primiti de catre multi stimatii nostri profesorii (daca cititi asta sa stiti ca nu mi-e frica de voi ) ...da...ne-au alungat din sala la primul pas facut...de parca eram niste straini.Spre mirarea noastra..asa am fost si interpretati..desi eram doar noi astia..din scoala...care invata si   le dam "buna ziua " zi de zi....si nu numai odata.Sunt putin nervos acu..recunosc...dar cum naiba sa nu-ti primesti proprii elevi in sala pentru a se antrena inainte de o competitie importanta ? Sa nu-i cunosti ? E inormal....ce sa zic....
Totusi am facut rost de cele necesare..si..am  intrat..ne-am schimbat repede si am trecut la joc.Destul de ok..jucau cam dur invitatii nostri dar nu e nimic....aveam un avantaj..si anume inaltimea.
Am petrecut un weekend cit de cit ok..regret foarte mult ca n-am reusit sa stau linga persoana care o  iubesc..da..o spun in public.....am curaj .Sunt sigur  ca ati petrecut si mai bine..sau..mai rau...
Acum..stau..tapez..si scriu acest post....De ce ?  Pentru ca am terminat eseul la franceza...sunt plictisit...si sunt nevoit sa  postez pe blog...de ce l-am facut ?
Sa postez...
Un inceput de saptamina cit mai reusit va doresc :)

Leave a Reply

Vizualizari