Petrecerea de Revelion

Salutare 2011 !
Eh..cum zice si statusu vreau sa scriu aici despre petrecerea de revelion...Daaaaa..nu stiu cum voi da eu m-am distrat soooper ...muzica la maxim..bautura (apa,suc) si..alaturi de cei mai dragi prieteni.Imi pare rau totusi ca ..am intrat in 2011 fara totusi sa ma impac cu o persoana iubita..si ma simt un pic..ciudat sa zic..Dar..sper sa ma ierte...si stiu ca citeste acest post ..stiu ca acu zimbesti..si..desigur..o sa-mi scrii despre asta in privat.Scuze...In fine..Petrecerea a fost  taree...
Bafta tuturor in 2011 !
Ne mai auzim !

2 Responses to Petrecerea de Revelion

  1. ciudatel says:

    ooo,ce dragut a fost din partea ta sa scriid espre ea ^^!
    ma bucur ca te-ai distrat \m/

  2. Dyma says:

    Pai..la cit de draguta imi este ea pentru mine ..nu pot sa nu scriu despre ea :)

Leave a Reply

Vizualizari