Un nou look,o noua senzatie

Incercind azi sa schimb o tema,mi-am sters o gramada de lucruri,maruntisuri dar care iau timp la crearea lor.Dupa cum vedeti blog-ul a primit o noua haina,frumoasa ce sa zic,inca mai am de lucru la ea pina sa termin sa o editez si..sa o dau in exploatare :D.Multumesc foarte mult prietenului meu Liviu care ma ajuta cu blog-u ,el mi-a dat tema .Gasiti blog-ul lui exceptional la adresa http://copilublog.net/.In ultimile citeva zile am scris cam putin si..cam nu la tema,stiu,imi pare rau,problemele de sanatate si cu scoala nu prea imi permit sa ma concentrez asupra blogului,promit ca o sa-mi revin  si o sa postez atit cit pot de mult si interesant,sa va atrag si in acelasi moment sa va mentin pe pagina  mea.Multumesc tuturor prietenilor care m-au incurjat si imi zic " e sooper "  si eu ma apuc mindru de munca la blog,se stiu  ei care sunt.
Sper sa-mi revin cit mai curind...si ...in forta !
Multumesc .

Leave a Reply

Vizualizari