Weekend....


Oooo Yeah ! A venit weekend-ul..Doamne ce ador sfîrşiturile de săptămîna.Am terminat bine săptămîna asta... sunt bucuros că blogu începe să prindă la vizitatori,comenturi şi..am luat şi un 10 la scoală...deci e bine !Dacă voi n-aţi reuşit ceva săptămîna asta...don't worry..o  să terminati săptămîna viitoare..profitaţi de weekend şi mai mult  de zăpadă de afară  că după cum vedem cu toţii încălzirea globală nu face altceve decît  să avanseze,nu fiţi siguri că la anu o să avem zapada.În fine vorbeam de  sfîrşitul săptămînii, una destul de grea  cu de toate şi vrute si nevrute.Sper ca următoarea să fie nu mai rea decît asta...
Vă urez un weekend plăcut tuturor !


PS : Am incercat sa scriu cu diacritice,foarte greu...dar ma stradui .
Scuzati-ma ca scriu scurt..dar asa sunt obisinuit ..My Blog.. My Rules :)

4 Responses to Weekend....

  1. glappy says:

    Arata bine blogul,in timp vor veni si mai multi vizitatori.Nu conteaza cat de scurte sunt postarile,important este sa scrii ceva interesant,ca atunci cand intra lumea pe blogul tau,sa ramana cu ceva. De zapada m-am cam saturat,de fapt cred ca din prima zi de iarna m-am saturat,sa vina caldura mai repede,ca ma cam tine in loc :D. Succes cu blogul.

  2. Dyma says:

    Multumesc
    Ma stradui..unii spun ca am succes..unii nu..Dar asta e ..eu continui sa-mi vad de treaba

  3. @glappy, nici aici nu scap de tine? :D :))

  4. Dyma says:

    Hehehe mă bucur ca va'ţi întîlnit şi pe aici

Leave a Reply

Vizualizari