Absolut nici o idee...

In ultimile zile dupa cum ati observat ..postez foarte putin...sunt zile si cind nu postez nimic.Timpul este prea putin...si + N-AM ABSOLUT NICI O IDEE.Nu stiu despre ce sa mai scriu,a fi un blogger inseamna a critica lumea..eu nu prea sunt in stare de asta,sa ma leg de orce,de toti....si sa comentez..Pur si simplu nu imi sta in puteri treaba asta,nu e greu..absolut deloc,imi place sa  ma dau cu parerea ..sa glumesc..dar nu stiu..pe blog si in scris nu imi prea iese.Acum nu stiu...sa mai continui..sau sa las blogul ...As vrea o mica mica mica parere de la voi daca se poate...cei  care cel putin ma viziteaza odata in 1-3 zile :)
Multumesc...:)

2 Responses to Absolut nici o idee...

  1. Danna says:

    Atunci cind nu ai nici o idee.. e tot o idee .. nedeslusita .. dar idee ..:P Ideile vin de la sine.. :P si parerile trebuie sa fie asa ca un decor .. :P vb ceea "Nu-mi dati sfaturi, stiu sa gresesc si singur" .. deci, cel mai bine scrie ceea ce cu adevarat crezi ca trebuie sa vada toti .. :P e deajuns macar o persoana sa aprecieze.. si totusi este cineva.. :P

  2. Dyma says:

    Wow..multumesc !nice ...mi-am dat seama de cite ceva :)

Leave a Reply

Vizualizari