Back to life


Oooo Yeah ! Dupa o mica pauza mi-am revenit si zic " Sa ma apuc de blog..pierd cititorii nu ? ".Deci...azi sunt asa cu putina dispozitie..desi am mici probleme personale dar nu-i nimic,timpul rezolva totul...am eu rabdare.Imi cer scuze in primul rind pentru citeva posturi..sa zic asa.."de mîntuială" dar sincer eram intr-o stare prea deplorabila ca sa bag un post ca oamenii.
Azi fusesi la Olimpiada Raionala..facusi si eu parte din lotul olimpic al Liceului Teoretic "Aurel David " s. Bardar,destul de nice liceul..era un site facut de citiva colegi dar nu cred ca sa mai pastrat.Eu fusesi la educatia ecologica...tare nu ? Trebuia sa pregatim un proiect  despre orce tema dorim noi...insa..pe baza ecologiei.Ce sa zic..ne-am descurcat..am facut noi in citeva zile un mic proiect...dar au venit  concurenti care chiar reprezinta ONG-uri...si au proiecte puse in aplicatie deja,sondaje totul  felul de chestii la care majoritatea au ramas :O:O:O si eu bineinteles ! In fine..bravo lor...cred ca o sa ia  un loc de frunte..mai putin noi...ehh..cum zicea un profesor odata cind am mers la un campionat de basket : Importanta e participarea.
Am ramas totusi impresionat de nivelul  limbii engleze in celelalte licee din raion,la noi..spre deosibire de altii ..limba de baza e franceza  """o ador "" in  2 perechi de ghilimele iar engleza optionala.Ce parere aveti despre asta ? Unde se vorbeste acum franceza si nu stie engleza ? Come on... fac cunostinta cu multi straini..si putin conteaza de unde sunt cind zic " hi" ei zic la fel  si cind ii intreb " you speak english ? " ei.."ofcourse " Mai trebuie concluzii  ?


Una nu inteleg..in juriu era doar o profesoara de engleza,ceilalti..erau profesori de l.romana,inspectori de la minister..bla bla...si doar profa bineinteles cunostea engleza,in rest toti se uitau ca ...vorba ceea cum zicea Creanga in Amintiri de copilarie "Se uitau ca bou la poarta noua ",ne-au rugat la inceput ca la sfirsitul prezentarii sa facem un mic rezumat in limba romana  sa inteleaga si ei cite ceva ,care e  treaba cu limba engleza atunci ???

E mai simplu in engleza...plus..inteleg mai multi mai multe,in engleza..pfff..cred ca intelegeau cite ceva doar dupa imagini/film  huh .
As mai scrie cite ceva insa treb sa plec...sper ca nu v-am dezamagit cu ultimul post !
Have a great weekend my friends :)

4 Responses to Back to life

  1. Danna says:

    :)))) mdee)) asta cu engleza chiar e buna.. =) oricum chiar si aici s-au conturat unele nuante .. ma refer la asa-zisa egalitate si dreptate. Chiar prin cuvintele juriului s-au observat favoritii .. :|

  2. Dyma says:

    Ehh...asai..macar am participat si noi :D

  3. Danna says:

    )) ft korekt.. km ai skris si tu mai sus "Participarea konteaza" ..!

  4. Dyma says:

    Pina la urma..sa mentionat si Bardaru pe acolo..am fost aplaudati..deci e bine :P

Leave a Reply

Vizualizari