Back to school

Huh..da..m-am intors la scoala,am lipsit si eu 2 zile si toti mi-au dat impresia cind m-au vazut prin scoala de parca am lipsit luni intregi.Oricum..am simtit ca multi prieteni  mi-au dus lipsa..mai putin  o persoana...foarte draga mie...dar nu conteaza,au fost multe  lucruri cu care ne-am amuzat astazi..ca sa uit..ca sa rid..sa uit de probleme.E fine la scoala..chiar foarte fine....cu colegii..cu prietenii..ce poate mai frumos pentru un baiat de 17 ani ? O viata de licean avem nu ? Trebuie traita la maxim.
Am avut azi  2 lectii de mate..dupa ce 1 lectie si   inca vreo jumatate  din cealalta..profa..cu un zimbet pin in urechi ma trece la tabla.Mi-a dat un exemplu de nu-mi incapea sa scriu intr-un rind..si credeti-ma..avem o tabla lunga..+ mai am si scrisul maruntel.Nimic nu mai era funny...profa incepea sa vorbeasca serios..iar eu habar nu am  aveam ce sa fac....Apoi..profa nu stiu de unde si pina unde sa legat de niste termini..si cu o faţă la care daca te uitai nu puteai sa nu crezi...profa ne zice  3 ori 3 =6 !!!! .Toti au tacut..putini au observat.. eu si cu un prieten...ne uitam unul la altu..iar el..asa..indraznet =)) : Domn profesoara ...3*3=9  " Profa a tacut..si...ne-a facut sa inteleaga ca e si ea om...si...greseste..ca noi toti .
A fost o zi sooper vreau sa zic...foarte...poate zic asta pentru ca e prima de cind  n-am mai fost la scoala de 4 zile (2 weekend + luni si marti =5) .M-am distrat..mi-am ridicat dispozitia...ma simt ok...acu stau..scriu..si ma gindesc si la urmatorul post.
Am fost sfatuit sa scriu cit mai multe posturi cu mina mea.. ( sa nu credeti ca le copii de pe undeva ) ..doar ca ..acele stiri..noutati..sa fie mai putine.Pina la urma..e blogul meu ...si scriu ce vreau..si ma citeste cine vrea nu ?
Bafta :)
PS: Nu ma supar daca va dati cu parerea..nu degeaba am bagat sondajul ala

6 Responses to Back to school

  1. Danna says:

    :D)
    mdee .. :D)
    desigur lipsa unei pers se simte .. :P nu konteaza kit de mare e ea.. e lipsa nu?!
    da da da .. kit mai multe posturi ku mina ta .. :P (eu personal asta apreciez) :D:P

  2. Dyma says:

    Mersi mersi..tie ti se datoreaza faptul ca postez articolele scrise de mine :P

  3. Danna says:

    hmm ma bukur ca tii kont de sfatul meu .. :P

  4. Dyma says:

    Bineinteles ca tin cont :).Pentru voi e blogu ..cititorii :P

  5. Dyma says:

    Multumesc .Ma stradui :P

Leave a Reply

Vizualizari