Eh...Salutare.
Stiu ce ginditi.."pfff..a revenit asta ma ...uite..a inceput iarasi sa scrie " ,pai da..cam ceva de genu.Dupa ce m-am batut cap in cap cu un prieten ca il las blogu..nu prea pot.E ca un fel de prieten...unde imi las ceea ce simt intr-un articol.Am avut citeva zile grele...recunosc..probleme pe acasa..campionate pe la basket...si tot felul de chestii...si mai este si mult stimata noastra inchisoare..la care suntem tinuti de la ora 8 dimineata pina la ora 1:30 sau 2:20..in dependenta de   cum vrea paznicul :).Ce sa zic..am mers la basket si am luat locul 3 din pacate..pe raion...judet..asa ca sa intelegi si voi romanii ca...pentru cei care nu stiu eu sunt din MD.Am luptat ce sa zic..mi-am sacrificat putin piciorul ...ca il aveam cam accidentat...dar Na...nu a iesit sa mergem pe locul I ...am jucat foarte  prost ! Emotiile...mandria noastra bleah :| si faptu ca ne-am concentrat abia in ultima partida..nu-i nimic..si locul III e bun..trebuie sa te multumesti cu  ce primesti..altfel nu primesti nimic.Atit a fost cu basketul...Acum urmeaza antranament si antranamente din nou...pina la anu..la urmatoru campionat.
Sincer sa va zic..nu prea am inspiratie la scris....Deci ca sa nu scriu nebunii daca nu am scris deja ....va las..si va salut mai tirziu iarasi cu un nou post poate..daca imi termin temele :)



Inchisoare- institutie de invatamint,scoala,cladire special amenajata cu profesori  pentru a strica viata copiilor  si a  pentru a le distruge felul de a gindi

4 Responses to

  1. Danna says:

    mm in primul rind m'a dat gata explikatia asta a kuvintului "inchisoaare" ... teroare.. eu personal vreau "Vakanta" :(
    despre basket .. ce pot sa zik?! .. am vazut ultimul meci .. :D kare a fost pe cinste .. :P cel putin eu am avut emotii si v'am sustinut kum am putut .. :)
    da da, si'a sakrifikat piciorul.. un meci destul de tensionant ( vb de ultimul) si plus la asta foarte dur.. cel putin ai dat dovada de disciplina :*
    orikum nu konteaza lokul, konteaza participarea si... fiekare pierdere are in spatele ei, o mare parte din kistig .. :* Bravo!

  2. Dyma says:

    Daaaaaaa mersi !
    Ma stradui sa aduc zimbetu pe buze asa cum pot .Cit despre basket...multumim de sustinere :).
    Disciplina..pff..ce ar fi sportul fara disciplina ?? nimic :)
    Ultima parte a comentului rupe...mersi :P

  3. Danna says:

    Cu placere, chiar imi face placere sa vb despre lucruri pe care le inteleg si lucruri care privesc persoane deosebite ..! :P

  4. Dyma says:

    Thanks one more time :)

Leave a Reply

Vizualizari