Ganduri...


Stau...stau cu nepotica in brate si privesc pe geam.Privesc...gindesc...realizez...ca am multe..sunt bogat...n-am masina de 100.000 euro...n-am vila de 500 mii...dar am prieteni,am iubita.am suflet...am respect ! Prin asta ma consider bogat .Privesc la cer ...cerul albastru..care nu l-am vazut de citeva luni bune....privesc cum vine primavara..spicele de griu se inverzesc pe zi ce trece.Privesc  cum merg oamenii pe strada..cum merg  masinile..privesc chipurile celor din jur...care au numai probleme..legate de saracie..de casnicie...iar daca i-as intreba ce te-ar ajuta sa-ti rezolvi problemele nimeni nu ar spune "Un prieten....o iubita...o  iubire  ! " toti ar spune  " am nevoie de bani.."banii rezolva totul.Intrebati citi oameni din cei bogati..cu buzunarele pline ..sunt intradevar bogati sufleteste...sunt fericiti...traiesc viata din plin...face-ti un sondaj...daca  aveti  putere...faceti si vedeti,Va asigur ca  toti ar minti ..si putini...dar putini de tot,ar recunoaste ca intradevar sunt lipsiti de dragoste...de pace sufleteasca...vorbesc toata ziua de bani..cum sa faca mai mult..cum sa-i cheltuie..si cum sa-i intreaca pe altii.
Oare asta e rostul vietii noastre ? Sa faci bani ? Sa fii bogat ? Sau sa traiesti o viata cit mai fericita..alaturi de cei dragi..alaturi de cei ce ii iubesti...si te iubesc ...alaturi de cei carora le poti spune "frate ma doare ......ma poti ajuta ?" alaturi de cei care care iti deschizi sufletul in fiecare zi..si le spui ce te doare...iar ei  te incurajeaza,te mangîe si iti spun ca te iubesc.
Realizez pe zi ce trece ca sunt fericit...sunt pretuit...si am prieteni si prietene care ar baga mina in foc pentru mine...ar face-o..pentru ca as face-o si eu pentru  ei....orce mi-ar cere..ORCE ..doar sa stiu ca sunt cu inima impacata.Sa stiu ca cind ma privesc...imi zimbesc..iar cind sunt trisit..imi zimbesc..ma string in brate si imi zic " totul o sa fie bine ..ai incredere in mine ".
Sunt fericit...poate ma laud..poate o spun pur  si simplu...dar sunt .Am fost cu capul nori citeva zile..plin de probleme..cu prietenii..cu iubita...fapt pentru care am si lasat blogu.Acu..e al 2 prieten..scriu aici ce simt..ce-mi place..si cum imi place,my blog...my rules nu ? .Sunt fericit ca am o iubita care ma iubeste...iar acum roseste cind citeste asta....sunt fericit ca am o prietena...care pune mina pe mouse si imi deschide fereastra in privat si imi spune ca tine enorm de mult  la mine...sunt fericit ca am prieteni...prieteni adevarati....sinceri.....sunt fericit ca-l am pe Liviu...ca prieten...Da ma..te scriu si pe tn pe aici,el ma incurajat sa revin pe blog..el ma incurajat sa merg mai departe...el mi-a zis.."CONTINUA BRE " si ii multumesc...ii multumesc lui..ii multumesc iubitei ca ma iubeste...ii multumesc prietenei ca are grija de mine.....multumesc prietenilor cu care merg la o bere si  discutam ca intre baieti.
As mai avea multe de spus....foarte mult...caci cuvintele curg  ca lacrimile care au  curs din suflet timp de un an..un an si citeva luni bune...lacrimi care au incetat sa apara acum 2 luni...
Pastrez restul cuvintelor pentru privat .
Multumes inca odata tuturor celor care m-au sustinut...m-au incurajat ..si care imi sunt alaturi mereu !
Un inceput de saptamina cit mai reusit va  doresc :)

4 Responses to Ganduri...

  1. foarte frumos articolul...

  2. Danna says:

    mdee.. foarte reusit.. :P
    imi place ft mult.. cuvinte din suflet.. :P bv! :P

  3. Dyma says:

    Thanks :P Ma stradui ! :P

Leave a Reply

Vizualizari