Hard Weekend

Da..un weekend foarte greu .Simbata a trecut ca simbata...dar dohh..noaptea am avut o serbare sa zic asa..si am fost nevoit sa stau pina la 5 dimineata  in picioare..ca dupa aia  la ora 7 sa ma trezesc si sa merg la campionatul de basket.Ooo da..ma bucur ca v-ati dat seama..am dormit 2 ore.Si am jucat 4 jocuri asa..bătzoase sa zic asa si acu am venit acasa..ora ~19:00..Interesant nu ?
Sunt mort de oboseala..all i want is my bed...dar am putere sa mai si postez pe blog...totusi trebuie sa o fac ..nu degeaba l-am creat.
Imi cer scuze totusi ca postez cam rarut..dar vorba ceea : Mai raruţ şi mai drăguţ ! Incer sa merg si eu dupa asta in unele domenii...in special blogu.Pur si simplu n-am timp..ca altfel mi-as pune toata viata aici..pe blog..si ar fi interesant.Sunt sigur ca as avea cititori..si asa am ..oricu..imi cer scuze totusi ca n-am postat de citeva zile.
Partea buna e ca am luat locul I in prima etapa ..urmeaza etapa a 2 . Deci..chiar daca sunt obosit...i'm happy .Basket-u ca basketul...dar...am o persoana minunata alaturi !
Atit vroiam sa zic...a fost un weekend al naibii de greu..maine cred ca lipsesc de la scoala .Deci pentru cei din liceu : nu ma cautati !
Bafta ! Incepeti  saptamina cu dreptu..si nu uitati..maine e 14 februarie..Ziua Indragostitilor..demonstreazai partenerului  ca  iubesti cu adevarat ..!

5 Responses to Hard Weekend

  1. Danna says:

    mm.. daa.. e deosebit.. a jukat ft bine.. foarte foarte bine as zice si chiar nu parea obosit .. ( a dormit 2 ore ) :D inkredibil .. :P Orikm a fost bravo! .. :P

  2. Dyma says:

    Multumesc Danna...imi cresc urechile de la comentariile tale :P

  3. Danna says:

    :P hmm acesta este si skopul .. :P

  4. Dyma says:

    Mersi mersi...esti foarte dragutza :)

Leave a Reply

Vizualizari