Mie dor....

Sunt a 2 zi la oras,la apartament.Azi noapte abia am  inchis ochii..sunt rupt de somn dar nu pot dormi,stau cu un copil de 4 ani linga mine...imi zimbeste si imi zice " Badea da-mi o foaie"...Badea ma doare burta.E atit de placut sa te simti important pentru cineva...atit de placut sa te simti dorit de cineva....atit de frumos .Cum ziceam...stau de 2 zile aici...si nu e interesant deloc.
Cind eram la sat mi sa parea ca " Doamneee ce bine le este astora de la oras.."Pfff..total gresit ! E mult  mai bine sa stai la sat..cu o casa pe pamint..cu o curte..cu o gaina in țarc  crescuta de tine...ce-i dai sa manince ea aceea o sa maninci si tu ! Plictisitor..stau toata ziua cu frica in sin..toata ziua zgomote (altii lucreaza inca )...noapte de parca e street racing..accelerari si viteze nebune.Nothing interesting..e mult mai bine acasa...dohh..Home Sweet Home..abia astept sa ajung diseara..sa ma intind pe patul meu...sa cuprind laptopul meu...si sa umblu prin curte.
Am 2 zile de cind nu-s acasa..nu merg la scoala..si parca nu sunt om.Sunt tot eu...insa doar pe net..vorbesc cu cei dragi pe net..mie dor....mie dor de prieteni..de iubita....mie dor de scoala wtf...ca aici ma distrez cel mai mult .Mie dor de strigatul lu tata " Mai lasa ma computer-ul ala....si treci pe afara "...da...cind sunt acasa ma enervez..dar aici nu e chiar placut sa stai cu un copil...cu in pc...cu tv..pe  50 si nu stiu cit m2.
Nu stiu cum voi..dar eu prefer o casa pe pamint...pur si simplu eu nu suport sa traiesc la bloc...are toate conditiile..e sooper din punct de vedere comfort  dar.. nu e ca acasa :D.Aseara inainet sa ma intind in pat am incuiat usa de 3 ori...si am mai verificat-o de citeva .Mie frica wtf..nu sunt in regiunea mea...acasa dorm cu usa deschisa si n-am treaba...aici :| ,cind bate cineva in usa ma uit de 3 ori prin aia care te uiti :)))) la usa si mai intreb si cine-i inainte sa deschis .
Privesc acu la nepotica..si..deseneaza cu asa o placere..atenta..de parca ar lucra Picasso  la operele lui.Se uita atent..incet..si deseneaza..iar la urma ma intreaba " Badea iti place ?? (cu un zimbet pin la urechiusi" .Ador copii astia...nu degeaba am lasat scoala ca sa vin aici :P
Mai las ginduri si pentru alt post...macar ca..cum zicea cineva, a fi blogger nu inseamna a posta in fiecare zi pe Blog .

2 Responses to Mie dor....

  1. Danna says:

    :D ma uitam eu ka lipsesti .. :D)
    mde) nikaieri nu'i mai bine ka akasa.. :P
    kit despre traiul da blok sunt total deakord..!

  2. Dyma says:

    Bucur ca esti de acord.Putini care nu sunt..in fine..daca imi cadoneaza cineva un apartament sa stiti ca nu ma supar :D

Leave a Reply

Vizualizari