Un .....articol.....

Ma tot chinui de citeva zile sa ma las de blog...si sincer sa va zic nu pot.Azi i-am shcimbat tema..i-am dat putina viata..macar ca tema e neagra.
In ultimul timp e foarte putin timp..prea putin ca sa mai ajung sa scriu si ceva pe blog..sa ma descarc aici.Abia reusesc sa vorbesc cu prietenii apropiati si sa le zic ce se mai intimpla si cum merg treburile.
Pina cind merg bine..ma descurc.Pe plan personal sunt ok..urc cite o treapta in fiecare zi ...exact cum ar trebui .Pe plan profesional..stau cam rau..lenea imi strica tot..de unde naiba vointa daca stau la scoala de la 8 pina la 2:30 ..vin acasa lihnit de foame..maninc ceva..verific posta pe la PC.. mai fac cite ceva si e seara...sunt obosit..fac ceva teme..si ma culc..ca nu rezist.Plus la toate astea mai sunt si antranamentele de basket...o sa le las..am o fracturi pe la picioare..vreau sa ma vindec iar apoi poate..cu dorinta prietenilor o sa revin pe teren..sa fac acele aruncari de 3 puncte care citeodata intra extraordnar de frumos..sau ratez dezastruous...sa fac acele capace celor mai buni din sala...nici nu va dati seama ce senzatie e atunci cind mai il dai jos..iar dupa asta mai primesti si mingea.Sa nu intelegeti gresit..nu sunt rau....sunt disciplinat in sport..si vars nervii pe altceva nu pe jucatori .Pur si simplu imi place sa bloghez...asta e ceea ce tin de basket.
Ma stradui totusi sa mai acord cite 1 ora blogului...sa tapez aici putin..sa ma deschid..sa fac o declaratie.E o placere sa tapez..sa tapez din suflet..cuvinte pe care le scot din mine...le scot filtrindu-se prin creierul asta care saracu...iese fum din ele la 2 ore de matematica cu cea mai tare profesoara din lume.Mi-a pus si mie un 9 in 2 ani de liceu si in 2-3 zile o sa ma faca sa o rog sa-mi bage si un 2 pe linga el .Asta e ..viata merge inainte.
Indiferent de ce se intimpla..merg inainte ....o viata am..trebuie s-o traiesc !
Deocamdata am tot de ce am nevoie sa fiu happy..si sunt ....zimbesc..salut..s-ar in sus..si dau din cap.Asta e viata... traieste-o la maxim :)
Ne mai auzim pe ici cole :)

2 Responses to Un .....articol.....

  1. nicu says:

    bv zayush! cel mai bun esti u:P:*(L)

Leave a Reply

Vizualizari