New article :)

Ah...ma apuca iar niste ginduri diabolice..sau ..ginduri care ma pun pe ginduri.E al naibii de grea viata asta....si nu din punct de vedere fizic...ci mai mult ...sufletesc.Recunosc...am inima impacata...iubesc si sunt iubit..oare ce poate fi mai frumos pe lumea asta ?Eu zic ca nimic...
Azi e 1 martie...deci va zic si eu : Un inceput de primavara cit mai reusit ..sa aveti noroc..bucurii..si dragoste !
Sper sa se faca cald daca tot e primavara afara ca..sincer m-am saturat sa port bocancii si...haine groase ! Azi au fost citeva grade..2-3..si a fost soooper sooper afara .Cald..soarele arde obrazul tuturor....topeste zapada ...si se aude picurind stropi de apa de pe acoperisurile caselor..e atit de frumos...rau e ca ....e cam noroi pe ici pe la sat si voi fi nevoit sa spal incaltamintea in fiecare zi..dar deh...nu-i nimic,ma descurc eu...Important e ca e caaaaald si....asta imi aduce zimbetul pe buze.
Daca tot se face frumos afara....nush..poate e doar o coincidenta dar...zimbesc si eu..si..sunt al naibii de fericit..ma simt bine..si sunt in forma....sunt gata de lupta.sunt gata de orce ! Deci..care are ceva de spus..NĂVĂLI-ŢI !
Sa va spun un secret ......viata e frumoasa daca vrei tu sa fie asa...viata e  plina de bucurii daca tu o faci bucuroasa...totul in lumea asta e asa cum vrem noi..important e sa-ti doresti  unele lucruri cu adevarat..si credeti-ma ...se vor implini.Lupta-ti..rupe-ti..si trage-ti de unde puteti ca sa faceti ceea ce vreti..ceea ce vrea inima voastra.Nu va indemn sa fiti ca mine..Doamne Fereste..fiecare e unic in felul  deci...degeaba incercati :)).

Nu ma laud dar..vreau sa va zic ca totul merge spre bine la mine.Sunt fericit sufleteste..si asta e cel mai important..fiind in starea asta...pot rezolva o groaza de probleme..asta imi da puteri sa merg mai departe  indiferent de obstacolele aparute..indiferent de cine si ce zice.
Cit despre postari....pai o sa incerc  sa scriu cit mai multe postari de mine..fara stiri sau alte chestii...dar nu o sa ezit sa mai postez si o stire misto sau bla bla :D.Am primit felicitari pentru posturile facute in ultimu timp..si sa fiu sincer..anume aceste postari mi-au adus cititori...repet..cititori..nu vizitatori.La ce folos mai e vizitatorul daca doar intra..se uita putin..si nu mai intra nu  ? Stiu ca am dreptate .NU scriu minunat..dar scriu despre mine..si asta e important..scriu ce vreau..scriu ce am pe suflet !
Am mentionat  mai sus de citeva ori ca sunt fericit...cred ca va intrebati de ce..pai...sa fiu sincer ? O sa fiu..nu prea imi merge sa mint.
Am intilnit o persoana minunta in viata mea....m-am indragostit..iar acum suntem impreuna..iubesc si sunt iubit...nimic nu e mai frumos decit fericirea sufleteasca...credeti-ma.Cunosc o multime de persoane care zimbesc toata ziua..chiar si in somn cred ...la ce folos ? Cind sufletul lor e cuprins de intuneric...lipsit de lumina..de zimbet..de tot ce e frumos in viata asta .Revenind la fericirea mea...vroiam de mult sa scriu despre tine pe blog...da da tu..tu ce esti in spatele monitorului..si citeste aceste rinduri cu zimbetul pe buze.Tu esti izvorul meu de fericire..care ma umple in fiecare zi cu zimbet..cu lumina..si imi da putere sa traiesc .
Multumesc si prietenilor care imi sunt aproape la fel ca niste frati....ma sustin si ma ajuta in toate treburile.
Si daca tot a venit vorba de 3 martie...azi e ziua celei mai scumpe prietene :P.Iti urez un dulce LA MULTI ANI Sa ai parte de fericire.. noroc si multa sanatate.Fie ca  zimbetul mereu sa-ti predomnine fata..si....sa fie un zimbet adevarat.Be happy....restul vor veni de la sine ! Happy Birthday to you pupsik !
Cam atit pe azi...ahh ce bine ma simt cind ma descarc eu pe blog...si va dau de lucru voua:D.
Va multumesc pentru timpul acordat..pentru neintelegeri sau intrebari....aveti casuta comentarii..nu ezitati :P
See ya :)

2 Responses to New article :)

  1. Danna says:

    Ma bukur, ca esty fericit, ma bukur, sa iti vad zimbetsul pe fata, ma bukur ka ai alaturi persoane kare te fak fericit. As vrea sa te vad mereu asa...! E primavara, e un nou inceput..! Imi place mult ceea ce ai skris!

  2. Dyma says:

    Multumesc :)
    Iar eu ma bucur ca tu imi esti alaturi....si ma sustii in legatura cu blogul :P
    Thx one more time :P

Leave a Reply

Vizualizari