Brand-uri ....

Gucci  lanseaza in ziua de 28 martie 2011  o noua colectie de incaltaminte de primava.....toate marimele...pentru toate virstele .Comanda se efecuteaza intre orele 22:00 - 06:00 ,lucram doar noaptea !
Sa va vorbesc putin despre noua colectie,fiind in colaborare cu Adidas si Raptor am incerca sa imbinam aceste  2 branduri sub numele de Gucci...si ca sa vezi ...ne-a reusit,ingeniosul meu coleg de munca   ,KsX,porecla oferita de paparatii a venit cu o idee uimitoare .Sa fim deschisi...si sinceri..am combinat un adidas si un raptor...vedeti ce a iesit ?


 Putin ne intereseaza cum arata....de sus...dintr-o parte...ne intereseaza BRAND-ul ! Doar pe asta pune lumea accent nu ?
Vroiam sa zic ca ...nu hainele..nu incaltamintea si nu  brandul pe care il folosesti  te descrie...faptul cine esti tu ....cine sta in pantofii aia de la Gucci ..cine sta in haina aia de la Gucci....nu prietene..nu aia te face sa imi fii mie prieten..ci faptu cine esti tu..cum imi vorbesti..cit de deschis esti la minte..si de copt iti este marul .
Nu prea imi place sa-i comntez pe unii..dar totusi nu ma pot abtine...de ce sa te  crezi tare daca esti imbracat  Gucci ? sau Armani ?
Cred ca m-am facut inteles ! Bafta..si totusi..aveti grija ce puneti pe voi..pina la urma unii isi fac impresia despre tine de indata ce ii privesti....ce sa mai zic de cei care stau si iti analizeaza hainele coltisor cu coltisor  ?

PS : Sunt eu  in poza.....aveam chef de caterinca si..zic sa ma incalt asa..ghiciti ce ? Furam privirile tuturor ! Eram unique pe stada..wtf ! Tu ai fi avut curajul sa mergi asa pe strada ? aaaa ?

6 Responses to Brand-uri ....

  1. Danna says:

    mdaaaaaaa))))) :D:D ce idei iluminateee .. :D ma miri .. :D:D e super .. :D:D chiar m'o rupt .. D::D

  2. Dyma says:

    Sper ca esti intreaga =)) !

  3. Danna says:

    ya ya ..:D it's ok .. pur si simplu mi'aplakut enorm ideea .. :P

  4. Dyma says:

    Pun pariu ca putini ar fi fost in stare sa mearga astfel pe strada :P

  5. R. Liviu says:

    Eu nu aş fi mers :D

  6. Dyma says:

    Te cred.... :) altcineva ?

Leave a Reply

Vizualizari