Ninge.....

Da...ninge,suntem pe 27 martie,e PRIMAVARA ..iar afara ninge...pai cum se poate asa ? Eu ma culc cu gindul ca o sa merg la vreo primblare cu persoana iubita prin natura si ete.....afara ninge....e noroi...e vreme..pfff :|....si e duminca.Cind am deschis ochii si m-am uitat pe geam am facut o fata ....de parca  am vazut pe dracu in fata,daca era vreun paparazzi  si ma fotografia...la sigur ramaneam pe prima pagina vreo 1-2 luni :D .In fine...vorbeam de vreme.Suntem in mijloc de primavara ....atunci cind picaturile de ploaie treb sa picure incet incet din cer..iar soarele sa le arda pina jos....e timpul cind iarba rasare....totul se naste..totul inverzeste...dar nu ninge.Daca ne gindim bine ....cind a nins   in primavara....si nu la inceput..da la jumate ???
Eu de gind sunt rasarit pe lumea asta inca n-am vazut asa ceva  ....acum..vine vorba si de prostia omeneasca...care nu se gindeste absolut deloc la mediul inconjurator..se gindesc doar la fundul lor...sa le fie cit mai cald...si cit mai comfortabil...si sa nu incercati sa-mi spuneti ca nu am dreptate ca......o sa ne contrazicem zi si noapte si tot pe a mea am s-o tin .
Cam atit de vremea de afara......privesc pe geam si fulgii imi fura insipiratie....imi trec ginduri prin cap si....imi aduce zimbetul pe buze....viata e frumoasa....e frumoasa decit daca ti-o faci tu frumoasa....si nu ..nu trebuie sa vorbim de destin ...ca cica " asta e destinul meu " asta e doar o scuza,o scuza pentru ceva ce a trebuit sa faci si nu ai facut....Destinul...ti-l faci tu singurel..cu mainele...si cu capul tau ...deci...aveti grija de destinul vostru .
Ma abat de la o tema la alta ...da...stiu..dar sunt buimacit de o gramada de ginduri....si...nu am absolut nici o idee despre ce sa scriu ...dar scriu.....asta e important nu ?
Va urez un  fericit sfirsit de weekend si un inceput de saptamina cit mai reusit ! 

5 Responses to Ninge.....

  1. Danna says:

    mdaaa.. fulgi de nea la inceputul lui aprilie... ce vreme ... :) sunt atit de somnolente aceste klipe .. mi se pare ka tipul trece iar, eu il irosesk in zadar .. eh)) ..
    kit depsre aiai ku destinul, kaa bine zici.. chiar e asa, viata ne este data o singura data, si noi trebuie sa stim sa o traim..
    tot ce faci si ce ti se intimpla sunt konsecintele aktiunilor tale .. si doar ale tale.. da sunt persoane kare fak parte din viata ta, kare iti pot modela unele trasaturi, iti pot imblizi unele sentimente... dar orikum tu esty autorul dekorului vietii tale ..
    imi place ce ai skris.. :)chiar daka e pe o nota putin kam pesimista...

  2. Dyma says:

    Mersi Danna...mereu ma incurajezi...eh...Ma simt foarte bine dar....nu stiu ce mi-a trecut prin cap cu pesimismul asta.....sunt ok sa stii:P...Ma simt excelent..si sunt foarteeeeeeeeeee HAPPY :P

  3. Danna says:

    Ma bucur sa aud asta, defapt nu te'am vazut inca pina acum cu unele fire de triste pe fata, pentru ca nici nu merita .. :P

  4. Dyma says:

    Stii si singurica care e motivul fericirii mele :P

Leave a Reply

Vizualizari