The start is great.... !

Oooo Yeah....am inceput saptamina cu dreptu..si nu ma refer la note sau mai stiu eu ce....pur  si simplu mi-a placut foarte mult ziua si indiferent de  vremea de afara care ma afecteaza doar putin..m-am distrat cum am putut...cu cine am putut..si am facut ce am vrut ! Life is beautiful cine zicea ca nu e asa ....se insela amarnica.A avea o viata frumoasa nu inseamna a sta ....a sta cu capul in cer sa astepti sa cada...sa cada persoana iubita...sa cada masina pe care o doresti si o visezi in fiecare zi....sa cada o casa unde ai dori sa te faci nebun asa cum iti place...sa cada o viata cu toate posibilitatile si placerile pe care ti le doresti !
In fine..am avut o zi de scoala  soooper pot sa zic.....mai putin cu notele...nu inteleg eu profesorii astia...e atit de placut sa strici toata dispozitia baiatului cind pur si simplu bleah nu  a putut raspunde la o intrebare...le place asa...te trece la raspuns pe o tema..si dupa ce o termini..te intreaba ce ai invatat la inceputul anului...pai se poate asa ma  ? As fi foarte curios sa-l trec pe el in fata..si asa cum se uita el in care si imi da mie intrebari....sa il intreb eu....oare o sa se descurce ? oare o sa raspunda ? si daca nu raspunde..pff..ii scad din salariu nu ? El la sfirsitu lunii se  duce cu plicu cu bani acasa..eu ma duc cu carnetul de note.... astia cred ca nici nu merita vorbiti .Da..recunosc..sunt si eu asa...putin nepasator..dar cind vine vorba de invatat si profu nu-si bate joc de mine..invat..si arat ca pot..si da..sunt lenos..mie lene sa postez pe blog..mie lene sa-mi fac temele..imi place doar sa stau la PC ..sa navighez..sa lucrez...asta imi place..de ce ar trebui sa-mi bage el obiectu ala pe git cind mie pur si simplu nu-mi place..si gata !
E greu la scoala..profesorii ne roaga sa-i intelegem...noi ii rugam sa ne inteleaga..dar sunt sigur..niciodata nu va exista o limba comuna intre aceste 2  parti...macar ca sora-mea e profesoara si cind ii vorbesc de profii de la mine din scoala se gindeste " Si pe mine ma vorbesc elevii mei  astfel ??? " .....
Imi place la scoala..sincer va zic...fara scoala as sta toata ziua acasa..nu as face nimic...si as fi un prost...;) am placere de unii profi..cind ii vad deja  zimbesc si abia astept sa fac lectie cu ei...dar cu astia care..se rid de tine ca nu stii ceva...isi bat joc..te iau peste picior ? pfff..si daca ii filmezi si le arati "uite ma cum isi bat joc de noi " cauta repede motive.." nu am fost eu ..".."ma provocat" sa fim seriosi....Au fost si ei elevi....deci...nu sunt de pe alta lume..stiu ce inseamna o scrisorica pentru  o colega..stiu ce inseamna  o vorba cu un coleg...nu s-au nascut profesori...!
In fine...daca citeste vreun profesor..IMI CER SCUZE dar sa stiti ca asta e adevarul..vorba aia..." Adevarul doare ".
Cam atit...a fost o zi tare....cu multe treburi pe cap..ehh..e 21:12...pfff ce ora ..:D  Doi Unu  Unu Doi ....o sa postez mai tirziu ceva posturi funny...si da ..scrise de mine :P .Keep reading ! I'm here for you !
Bafta ! 

4 Responses to The start is great.... !

  1. Danna says:

    :D wah)) .. spre deosebire de tine .. am avut o zi cit se poate de pliktisitoare .. ku toate ka nu au lipsit traditionalele glume la lektiile de romina .. in kare am ris pina la lakrimi.. ka ma dureau bolfele mele "minuskule" .. :D insa .. asta o singura lektie .. in rest pliktiseala enorma .. sincer ma gindesk sa'mi iau o perna la skoala .. ku asha vreme .. mii somn tot timpul .. :):D:D e banal, dar imi place si asha .. :D:D
    in fine, imi place ce ai skris .. :P tu stii parerea mea :P:P

  2. Dyma says:

    Am observat ca cam pasiv ...faza cu perna e buna..eu dorm pe geanta..sau pe scaune :D
    Mersi !

  3. Danna says:

    :D:D eii pe geanta .. :D amush dau de ceva mai tare.. :D:D pe skaune ... :D noua nu ne ajung la fiekare kite unu .. :D:D

  4. Dyma says:

    Am incercat..crede-ma..dar doare spatele tareeee!

Leave a Reply

Vizualizari