Inundatie.....

Era o zi de iarna...plictisiti deja de scoala de zapada care tot cadea in cap si plus la asta..dadea si in ochi..veneam noi cu prietenii la inchisoare..incet incet... am ajuns si la inchisoare.....am scos caciula din cap...am batut putin picoarele de podea ca deh..asa se cere la noi in inchisoare...daca incerci sa mergi incarcat de zapada si cu caciula in cap..risti sa ramii fara caciula in cap si sa maturi jumate de inchisoare...lucru care te pune sa-l faci faci PLT-istii (descifrare POLITIA LICEULUI TEORETIC ,se schimba odata la o saptamina).Asa..unde ramasesem..aa la batutul din picioare si caciula....ps: eram in Raptors ..incet ....si cu un zimbet din ala pin in cer..ridicam noi scarile alea...ai impresia ca iti cad in cap dupa 7 lectii cu  DPX  (descifrare  departamentul profesorilor x )..si..mergeam noi mergeam..si cind ajunge la etaul 0.0002 (adica 2 )  vedem ceva aglomeratie in cabinetul nostru de mate..ne gindeam.." bah ce dreak..a patit ceva profa ? "  si cind intram..o vad pe dirliginta   aka diriginta cu o sfabră in mina si stergea podul...dam si noi " buna dimineata" si cind vedem in  spatele clasei podeaua cam prea deschisa...iar peretele de linga calorifer parca ruginese...eh ce dreaq...lasam hainele si ne apucam si noi de sters... bla bla..apoi diriginta ne zice .." sa fi vazut voi ce a fost aici ...." a fost  asa un mic bazin...sa spart robinetul ala..si..a facut  " putina apa in cabinet " ....
Partea buna a lucrurilor e ca ... primele 2 lectii trebuia sa avem 2 mate ..si noi am facut cam un sfert ..adica vreo 15 minute de mate....bucuria noastra....Partea rea a lucrurilor e ca...cele 3 cabinete care erau sub asta de mate...aveai impresia ca o sa cada peretele in cap..in toate 3 miros de var...era imposibil de stat..iar DPX-istii inca inchideau usile ca...deh..lor le e frig si noi trebuie sa stam ca prostii sa inghitem praful ala ..
In fine..dupa ce sa terminat cele "2" lectii de mate..am facut repejor asa 3  fotografii..si asa ma luat diriginta pe sus " ce faci ma ? de ce fotografiezi..??? nu ai ce face ? ?? " pfff..am inchis si eu gura....mi-am luat haina si am plecat...wtf..sa pierd recreatia mea scumpa ca sa ma cert cu ea ? NO WAY...ne certam doar in timpul orelor...
Si ete asa...3 cabinete au fost afectate..si toate 3 necesita reparitii...cine credeti ca o sa le faca ? Noi ...da..noi elevii...bani cine credeti ca o sa puna ? pff..NOi.....ca deh..numa noi stam in cabinete si stricam..noi dam drumul la robinete sa curga apa...profii cind predau lectia stau atirnati cu  o fringhie de sus si scriu pe "tabla " cu ajutor iPad-ului care e conectat la un proiector...iar cind e vorba sa trecem noi la tabla.....ne da iPad-ul in mina si go....calculeaza x si y din ecuatia data .
Dupa atita scris...ete si pozele de care va vorbeam :)




Cam atita pe azi pe azi dragi prieteni..merg si eu sa fac o baie...ma mai uit putin in oglina ca..nu de alta dar ma asateapta o noapte lunga...:D
Bafta tuturor...o seara cit mai placuta si un sfirsit de weekend cit mai reusit !
PS : Nu uitati de posibilitatea de a lasa un comentariu :)
PS2: Postul nr 150 :)

2 Responses to Inundatie.....

  1. Danna says:

    ))) tin minte faza aia .. partea cea mai buna a lukrurilor .. ka la etajul 0.0001 era skumplu si indragitul meu cebine de istorie .. si.. primeam o satisfaktie nebuna kind vedeam ka nu poti sta in fatza klasei .. iti pikura in kap .. :D parqa nu aveai akoperish deasupra kapului))) .. in fine, pt mine nu a fost o probleema .. :):D kit despre aia ku "Ne certam doar la lektie" a fost buna))))

  2. Dyma says:

    Pai...e naiba sa-mi pierd eu recreatia + citiva nerivi...??neah....doar in timpul lectiilor fac exceptie :)

Leave a Reply

Vizualizari