One new felling...one new post !

Huh...simbata seara,fucking tired like a horse who has tras caruta toata ziua la deal ....
Am avut un sfirsit de weekend al naibii "fericit "....si un inceput de weekend  la fel de fericit ! Ieri am avut o zi de scoala plina de lucrari...nu asa...una dupa alta...pai cum dreak ma sa va bateti joc in asa hal de noi ? aaa ? Ii zici la unu  " n-am reusit sa ma pregatesc pentru azi " si zice " nu ma intereseaza " ...cum mai vreti voi..profesori ...sa avem placere cind intram in cabinetul dvs  si cind iesim sa iesim cu zimbetul pe buze..nu cu  un smile din asta :( si injurind.......E treaba lor asta...le-a placut si o sa placa sa faca ceea ce fac...sa-si bata joc de noi ;)....Sincer m-am obisnuit deja...incerc pur si simplu sa-mi stapinesc nervii...nu e prea bine sa  te enervezi..stiti si voi..cica o sa mori mai repede...ce dreak..o viata avem..sa o traim cum vrem :).
Azi de dimineata...am plecat pe deal..la munca de primavara....Doamneeee..ce mai iubesc eu paminturile si vita de vie pffff...marea mea dragoste....abia astept sa o revad iarasi ...sincer sa fiu...daca am baut  100 gr de vin  din care l-am facut anul trecut..atunci e soooooper bine,dar...cum naiba sa-i convingi ca deja nu ma e rost sa lucrezi pamintul ala...ca nu scoti nici pe naiba din el..si  plus la asta..iti rupi si spatele..nu stiu citi din voi au avut intilniri in razele soarelui cu sapa in mina...dar sunt sigur ca nu v-ati prea bucurat de ea :) In fine...ceva ceva trebuie de facut...chiar sa stai toata ziua cu nasul in PC...sa nu credeti ca nu-mi place sa stau :))...dar nici sa lucrezi in halul in care lucreaza unii...si stiti pentru ce ? Pentru 2 saci de porumb si unul de cartofi ! Ideologie  formata si utilizata timp de citeva zeci de ani..crezi ca mai reusesti sa o schimbi tu acuma..in citiva ani ? Pfff..nici pe dreak !
Am dat focul in soba si zic..sa fac un post pentru voi..cititorii mei....citi or fi nu prea stiu...dar stiu ca sunt citiva..deci trebuie sa mai scriu cite ceva nu ?
Deci cum ziceam...am avut  parte de  citeva zile grele..de aia si n-am postat......cum postez..cum cresc afisarile..cum nu postez..cum scad iarasi din nou....Deci scuze cititorilor care intra cu gindul ca sa mai citeasca cite ceva..iar eu nu le satisfac dorinta :)
Partea buna a lucrurilor...este ca...oricit de obosit  fizic nu as fi..sunt mereu 100% ON sufleteste....ma simt bine...foarte bine..excelent..si ii multumesc Celui de sus pentru asta ..cred ca o meritam dupa atita timp de tristete..si singuratate :)
Si iata cum...e simbata seara.. ( ziua distractie)... sper sa am o seara cit mai placuta..sa le compenseze pe alea 2  care au trecut...dohhh...si cind stiu ca  luni iarasi merg la inchisoarea aia...:|.Cam atit  am avut de spus...revin poate mai inseara cu inca post..ceva frumos sper !
Multumesc !
PS: A fost cineva afectat de radiatia care a trecut si pe la noi ? Aaa ..??? simte cineva  ceva ?
Just curious....:)

2 Responses to One new felling...one new post !

  1. Danna says:

    ..mdaaa.. nu as vre sa ma pling.. dar e la tema .. la mn in general o saptamina kare s'a hranit ku nervii mei din plin .. wah) si profii ce dreq.. primesk satisfaktie kind ne vad nervii pusi la pamint? mama de'ar fi kum vreau eu .. :) ash schimba multe .. kit despre asta ku vita de vie))) eu nici cele 100 gr nu le beau))) dar vie ... avem kit se poate de multaaa... ma omoara gindurile astea .. ka trebuie sa muncesti pamintul si la urma .. un rezultat minim de tot .. nu mai e ka innainte :|:|:|
    si totusi ma bukur pt tine ka esti On sufleteste .. la mn nici partea asta nu prea straluceste ... stii ka se zice .. daka nu vrei tu .. nimik nu se primeste .. pai, nu e chiar asha .. daka nu mai vreau eu a fie bn .. si bla bla bla .. pai nustiu .. in fine.. ma lumineaza gindul ka makar la cineva e ok .. :) si ... kontinua tot asa, si in privinta blogului si in privinta tuturor lukrurilor .. imi place si tu stii asta .. ti'am zis'o de nenumarate ori .. :)

  2. Dyma says:

    Ceea te ce tine de starea sufleteasca....capul sus ! Totul va fi ok..viata mai are si unele obstacole..ia-ti inima in dinti..stringe cureaua si totul va fi ok !
    Cit despre scoala...am spus deajuns sus cred...deci ma abtin :)

Leave a Reply

Vizualizari