Home sweet Home !

Deci..daca sunteti asa putin mai isteti va dati seama ca am fost undeva intr-o mica calatorie/vacanta bla bla si acum am revenit acasa.Da asa este,am plecat si eu putin in RO,in Muntii Apuseni,oamenii vara merg la  mare,eu mers la munte,stati chill ca si acolo sunt destul de multe persoane care admira locurile turistice de pe acolo.
Despre vacanta..ce pot sa spun..a fost foarte si foarte cool primele zile,apoi sau inceput problemele..tare rau imi pare ca nu am putut pleca de capu meu,da..nu am plecat singur,cu dragii nostri proferi din scoala,3 la numar,directorul,profa de romana si aia de psihologie,in fine..nu vreau sa discut despre asta  ca nah..mai am si eu un an si  plus la asta la anul am BAC-ul deci nu imi trebuie probleme.

Vacanta a fost sooper va zic,am fost la Ghetarul Scarisoara,mi-a placut,am ramas cu ochii :O,unicul lucru care nu mi-a placut au fost scarile alea destul de nesigure,aproximativ toate erau indoiate in jos,puteai sa-ti rupi gitu, plus ca pe ele era si putin ghetus, pin am coborit am crezut ca mor,precizez ca am frica de inaltime ca de dreacu.A fost ok,facusi poze :>,am filmat putin, iti vine greu sa crezi ca sus ,la 50m deasupra ta sunt 35-40  grade  iar unde stai tu e 0  sau -1 !

Fusesi si la citeva cascade....din munti,impresionant frate,o apa curata..un miros curat, te face sa te simti  mai sanatos .

In fine,m-am distrat si eu citeva zile  si am uitat de problemele de aici din MD,oricum..nicaieri nu e mai bine ca acasa!
Munti Apuseni are locuri intradevar pitoresti..stai sigur ca nu te plictisesti sa stai in ei ,ai ce vedea,iar daca te intrebi " merita sa merg sau nu ? " pfff..la sigur merita,si nu zic asta doar pentru ca prima oara am fost dar chiar mi-a placut.
PS: Am ramas total dezamagit de unele persoane,care pur si simplu mi-au f**** tot cheful vacantei !
Tin sa multumesc in special soferului nostru care ne-a dus,ne-a plimbat si ne-a adus acasa cu bine ! Multumim Domn. VASILE ,sa-ti dea domnu Sanatate ! Bafta si ai grija de tine,citi mai multi kilometri fara pericole ! Domnu sa te aiba in paza .

O Vara cit mai  placuta in continuare !

Leave a Reply

Vizualizari