Tres metros sobre el cielo

Tres metros sobre el cielo o adevarata poveste de dragoste cu un sfirsit tragic.
Babi..un nume atit de dragut,s-ar potrivi unei papuse.Filmul ma impresionat rau de tot,recunosc ca sunt genul de baiat asa cam sentimental si o dau in romantisme dar sa stiti ca nu ma uit la tot genul de filme romantice.
M-am uitat la filmul asta  doar pentru ca mi la recomandat iubita,sincer,nu regret deloc ca  a facut-o.M-am uitat pe la vreo 1-2 de noapte,singur,nu parea un film interesant deloc,deja incepusem sa zic "Ce e cu nebuna asta ,Babi ? " ca il face in tot felul pe asta si.....dar uite ca nu e asa...dragostea intotdeauna se incepe asa cu niste certuri si gesturi de ura,dupa care....totul se schimba total !
M-a emotionat foarte mult filmul,recunosc ca mi sa ridicat parul in picioare si chiar mai aveam putin si dadeam in lacrimi,wtf..eu chiar as plinge cum a facut-o el la urma..si chiar nu-mi dau seama cum a putut sa uite Babi toata  povestea care a avut-o cu el .In fine..filmul e film dar recunosc ca e unul foarte bun deci il recomand tuturor celor care vor sa vada o poveste de dragoste  + some bikes  !
Pentru cei sentimentali si slabi de inima rog sa va aduceti de la inceputul filmului o cutiuta cu servetele,uscate,le udati voi..fiti sigur !
Uite aici traileru:


Vizionare placuta...recomand sa va uitati impreuna cu iubita/iubitul....poate aveti parte si voi de ceva romantinc dupa film :> who knows !

Leave a Reply

Vizualizari