Back....back pentru blog !

Deci am revenit un pic..cu un post mic ...


As scrie foarte mult,chiar imi place sa tapez,tapez destul de repede si destul de comfortabil sa o faci pe laptop dar timpul asta intotdeauna e prea putin,cica m-am apucat de invatat la scoala,imi maninca si asta timp sap pin mai ascult de citeva zeci de ori albumul nou BUG MAFIA- INapoi in viiitor, mai merg putin si pe deal si imi string roada...stiti...cam trece ziua,iar seara intru pe net sa-mi citesc email-urile si sa zic asa...sa fac update la profiluri pe diferite site-uri ( stati chill ca n-am nici odnoklasniki nici facebook, netlog,hi3 si altele kkt-uri).
Deci sincer nu prea am timp sa scriu si sa scriu..ete azi  e duminica...URAAAAAAAAAAAA,maine la scoala NE-URAAAAAAAAAAAA .In fine..ma stradui azi sa scriu ceva posturi...cum nu cum dar se pare ca eu m-ai am inca citiva cititori care ma citesc sau cel putin ma viziteaza,asta zic statisticile de la blogger.com.
Stay on....Dyma is back for you  ! 
Have a great end of weekend....Damn..i love english :D
Sper ca o sa pot posta macar 1 post la 2 zile..macar atit..promit ca o sa ma stradui 

Leave a Reply

Vizualizari