BUG MAFIA - Inapoi in Viitor

Stiti sau nu ...dar sunt de mic un fan inrait al trupei B.U.G MAFIA !
Sunt idolii mei..sunt cei care mereu parca m-au apucat de barba si mi-au zis : " Ridica capul,baga-ti p*** in tot si mergi mai departe ".E buna si muzica house,electro...si tot ce mai exista...,sunt si piese bune nu zic,dar ceea ce fac baietii astia....ceea ce dau ei la microfon...cuvinte care te fac  sa plingi,sa ai emotii,sa simti furnicaturi pe tot corpul, cuvinte care te fac sa te gindesti la viitorul pe care urmeaza sa-l ai,la tara si sistemul de 2 bani in care traim cu toti,piesele lor nu sunt doar niste cintece...melodie+versuri = bani,nu .....asta nu e pentru ei ,e ceva ce fac cu drag si cu suflet,cu pasiune,doar asa iese ceva frumos,doar asa cistigi respectul multor fani !
Din '93 , de cind au aparut,atunci m-am nascut si eu   continuia sa scoata in lumea versurilor rap adevarate opere de arta,care pe mine sincer,ma ating si ma fac sa le ascult zilnic.
Multi canta pentru bani,ei cinta pentru noi,intrebatii de ce au pus download gratuit  la noul album  pe  site-ul lor www.bugmafiaoficial.ro cind puteau sa-l bage in magazine si sa scoata bani ...interesant nu ?
Albumul il puteti gasi aici http://www.bugmafiaoficial.ro/download sau daca vreti sa-l tineti in mina il cumparati de aici : http://www.bugmafiaoficial.ro/magazin/B-U-G-Mafia-Inapoi-In-Viitor-CD eu zic ca e un pret destul de fin si chiar merita cumparat,eu  nefiind in RO din pacate nu pot sa cumpar,dar o sa fac tot posibilul sa am  acasa citeva tricouri..cd-ul si multe alte lucruri care cred ca vor fi disponibile in  magazinul BUG MAFIA   in curind !

Eu va sfatui sa scoateti albumul...sa-l ascultati cu mare atentie,sa ascultati versurile...iar privind la realitate...sa faceti o comparatie,sunt sigur ca o operele de arta din albul o sa va  deschida ochii...o sa va trezeasca spre ceva...o sa aprinda ceva in voi !


                                                                                                                    Pentru voi,
                                                                                              tot eu,acelasi Dyma,acelasi fan,acelasi Blogger.
 Bafta !

Leave a Reply

Vizualizari