Ia sau nu MITĂ politia rutiera ???

Ia sau nu MITĂ politia rutiera ??? Asta se intreaba astia de la ProTV  si ne intreaba si pe noi. Pai..suntem in Republica Moldova si aici cineva zicea ca fiecare are dreptul la opinia propie.Va spun eu sigur ca iau...si stiti de ce ? Pentru ca suntem noi prosti si le dam ,nu ne convin amenzile,dam mita iar dupa asta ne plingem ca suntem corupti.Macar fiti sinceri  si spuneti ca da iau mita doar atunci cind le propunem,sunt sigur ca agentul ala nu vine la tine si iti spune "Frate mai bine da-mi 100-200 lei si ma fac ca n-am vazut totul " deci noi suntem de vina.De ce e totul e corupt in MD,simplu : NOI dam banii,noi umblam si cautam anumite modalitati de a face totul mai usor,cu bani inteles,macar sa ii avem multi dar...nu avem nici pe dreaq,dar de mita avem.De ce toti cauta sa copie la BAC,EXAMENE ? Sa dea bani si sa le fie mai usor ? Pentru ca asa  ne place,asa e mai usor, de ce sa inveti 12 ani cind e mai usor sa dai citeva sute de euro si sa sustii BAC-ul fara probleme cu note mari...Pfff..

Revenind la Agentii de Circulatie,intradevar e jale,recunosc ca am dat si eu mita,200 lei,am dat ca nu aveam permis,am incalcat legea,daca era sa fiu pedepsit dupa legea trebuia  sa-mi interzica 3 ani sa-mi fac permis + amenda de 1000 lei .Frumos nu ?Am dat 200 lei si am scapat curat.Drept e ca m-au oprit atunci cind ei nu au avut dreptul,wtf,era 4:30 dimineata,veneam de la munca iar ei ca nebunii..se da jos unul din masina din mers..imi aprind  luminile rosi si albastre si repede cu capul la fereastra.Mai intai trebuia sa-i intreb "Care e motivul pentru care m-ati oprit si aratati-mi documentul in care va este permis sa opriti masini pe acest drum ." dar wtf...la cit de speriat eram eu....care mita..tremuram,stiam ca sunt vinovat.Acum mi-am facut permis,am invatat,am sustinut fara bani  si merg lejer pe unde vreau,stiu legea, desi inca nu sunt adaptat sa merg prin oras bla bla,acu daca mi se  intimpla din nou chestia asta, o sa-l intreb intrebarea aia, iar daca imi vorbeste urit  ii spun la ureche " Zimbeste fratica..esti in direct " ,da, voi avea grija sa ii filmez cum ii filmez,sa  arat intregii lumi ca nici ei,desi se cred mare kkt,nu stiu legea, atunci o sa vedem cine ride.

As mai avea o gramada de spus...dar n-am de gind sa va obosesc ochii.
Trebuie de recunoscut ca uneori fac si ei ca oamenii...adica ne inteleg da nah...nu stau eu sa ma uit in fiecare secunda citi km/h am eu....m-as bucura daca m-ar intelege atunci cind am incalcat cu 5-10 km...sau am facut alte nimicuri din neatentie .

Apreciez ce a facut domnul de mai jos...i-a filmat si ne-a aratat si noua  cum iau mita baietii..si cum stau intr-un loc neautorizat de catre nimeni.
Vizinoare Placuta.! !!


PS : NU DATI MITA ! Mai bine cumpara o bomboana copilului tau sau o carte..decit sa le dai lor.Invata-ti drepturile...si aparatile.TRAIM INTR-O TARA care zic astia de conducere ..e DEMOCRATA !
Bafta


Leave a Reply

Vizualizari