1 octombrie....

Eh..un nou inceput de luna, ce sa zic,pentru unii poate aceasta zi e ceva important...poate sarbatoresc ceva....poate lucreaza,pentru mine....e ceva obisnuit...aceeasi simbata in care lucrez putin ,im fac curat prin camera,prin curte...ascult muzica...ma relaxez si ma pregatesc psihic pentru un nou inceput de saptamina,

Sper ca octombrie sa nu fie mai rau decit septembrie...dar totodata sper sa fie mult mai bun ....
Scoala a inceput bine...chiar foarte bine as putea spune,dar vorba aia..dupa bine vine si rau...deci trebuie sa ma ridic si sa merg mai departe .
Acu citeva zile am inaint  2 proiecte pentru finantare la www.fondultinerilor.md cu echipa mea DTA++ ,speram ca daca n-am avut succes anul trecut,speram ca anul asta norocul sa fie de partea noastra,poate reusim si noi sa facem ceva pentru aceasta comunitate,pentru acest sat cu prestigiu inalt...pentru acest sat minunat ...Bardar .
Probabil va gindit ce ar semnifica  numele echipei mele ...pai e simplu,Dumitru,Tudor si Alexandru , cele 2 ++ se atribuiesc la 2 membrii..unul ramine fara plus :))) ,glumesc, pentru ++ chiar nu am nici o explicatie.
Am atitea ginduri incit nici nu stiu ce sa scriu...cred ca nimic nu are legatura cu alta..pur si simplu scriu..scriu  pentru ca ma simt bine cind o fac..scriu ca imi place sa scriu pe blog,scriu ca imi place sa zic " Am blog "  si nu cum au majoritatea cu 5 posturi...am blog cu destule post-uri pentru mine deocamdata.
Pina cind numarul vizualizarilor o sa fie egal cu 0 atunci o sa incetez sa scriu..desi cred ca o sa continui sa scriu,daca nu pe blog,intr-un document  in PC...cit de placut o sa fie sa-l citesc cind o sa fiu mare,cind o sa fiu batrin ( Sa Ma Ajute Domnu Sa Ajung pina acolo ) ,cind o sa stau pe scaun cu nepotii in brate si o sa le citesc cite un post de-al meu....imi voi aminti cu lacrimi in ochi de vremurile pe care l-am trait....de vremurile care pur si simplu s-au scurs prin mainele mele..la fel cum se scurge si nispul din pumn.Va fi atit de placut...atit de emotionant....

Daca tot suntem la un inceput de luna.....eu va urez sa aveti una cit mai placuta..cit mai binevenita....si mai usoara !
Happy weekend in continuare :)

Leave a Reply

Vizualizari