S-a stins o stea .....

Da....cum zice si titlu intradevar s-a stins  o stea...o stea care a stralucit pentru multi..a luminat multe ...si a descoperit multe.
E vorba de Steve Jobs...cel care a pus Apple pe picioare,cel care a facut ca igagdet-urile de la aceasta companie sa fie revolutionare,sa inregistreze  milioane de vanzari.....
Daca e sa vorbesc despre mine,nu-mi place Iphone-ul...e ceva scump,care il cumperi doar ca sa arati ca esti tare si fitzos....daca vrei performante sunt si alte device-uri la pret mult mai bun ca Iphone  si caracteristici la fel...mai bune.
Totusi iubesc macbook-urile....si ipad-urile.
Sunt ceva.....ceva ce mi-as dori,bineinteles ca nu mi-as vinde un rinichi ca sa-mi cumpar un ipad un macbook si un iphone 4 (asta a facut un copil in varsta de 10-14 ani,nu mai am stirea aia).

Mi-a placut Steve Jobs doar pentru felul lui de a fi...mereu simplu..mereu glumet si mereu reusea sa atraga ochii lumii...sa impresioneze.Felul lui de a fi simplu,chiar daca avea miliarde in spatele lui  nu a aratat asta....a aratat ca e om si ca a facut ceea ce a vrut el...ceea ce i-a spus inima.
Era un post ieri pe yahoo despre el si ultimile zile ale lui.....intradevar vorbe din suflet....vorbe spuse cu cap..
PS : Imi pare nespus de rau ca am postat abia azi...dar am fost al naibii de ocupat  si nu m-am atinge nici macar de PC :|

Pur si simplu imi pare rau....Dumnezeu sa-l aiba in paza acolo sus !
NU VOM UITA DE TINE Mr. Steve Jobs

Leave a Reply

Vizualizari