Upgrade for my Buzunar

Yeaaaa....that's right, de citeva zile buzunarul meu e mai greut,sta mai umflat si se bucura de noul lui prieten.
Cred ca stim cu totii ca android acu rupe cam tot  si  cam de mult timp nu se prea compara cu IOS (Apple ), ei bine, mi-a placut si mie si am facut un mare ...da al nabii de mare efort si am pus mina si eu pe un device cu sistem de operare Android.
E vorba de un Galaxy S Vibrant....destul de tareeeee,sistemul de operare e pur si simplu RACHETA, merge struna, cea mai tare faza e ca poti download-a o gramada de chestii de pe market,free,bineinteles ca sunt si cu plata dar...deh..alea nu sunt pentru mine :D.
N-am facut postul sa ma  laud,l-am facut in primul rind sa adun ceva vizualizari  de pe google,stiu prea bine ca multi cauta pareri despre telefonul dat, e un telefon high-end cu un screen enorm de mare pentru mine, 4 inch-ori .

Ahh..sa nu uit,telefonul are o gramada de aplicatii dar  majoritatea functioneaza DOAR cu conectiune la internet,daca vrei sa-ti cumperi un astfel de telefon....ai grija sa ai si wifi.Daca ai un laptop ,PC, cu wifi,il poti face foarte usor hotspot cu ajutorul  la Connectify si te folosesti sanatos de wifi pe telefon.
Daca tot va uitati la vibrant,trebuie sa stii cum sa si-l deblochezi,pe internet sunt o gramada de tutoriale care arata cum se face,care mai complicate,care mai simple,eu o sa ma stradui sa fac unul,cel pe care l-am aplicat eu.Yo din citeva tutoriale l-am facut pe al meu,simplu si usor de folosit !
Doar instalarea programelor mi-a luat 5-10 minute,in rest..deblocarea ...mai putin de 1 minut :)
ALL IS FREE !
Sper ca in curind o sa postez de  pe telefon,bineinteles  posturi asa mai scurte :D
Good luck to all,un inceput de saptamina cit mai reusit ;)

Leave a Reply

Vizualizari