Basket ball trick !

Yea yea yea....iarasi nu am scris demult pe blog...pai ....e cam greu la fiecare sfirsit de semestru si nu prea ai chef sa mai scrii si pe blog..desi ar fi fost bine sa ma descarc aici putin dar...asta e ;)

Ati auzit NBA ? Michael Jordan ?  Street Basket-ball ?? aaa ?

Ei bine..eu am auzit...sunt player de basket..nu sunt proof...dar macar stiu citeva reguli ... deci tot e inainte.Desi practic basket-ul de mult...sanatatea nu-mi permite sa devin un player...ceea ce e cam sad.
Oricum....cind nu aveam ce face la lectie..incercam si noi diferite trick-uri cu mingea de basket....majoritatea din ele nu ne ieseau..iar care iesea ...era doar o intimplare...ce nu putea fi repetata.
Oricum..baietii  chiar au reusit sa faca ceva frumos..cel putin eu nu stiam ca sunt in stare.
In fine...daca n-ai experienta si un dar de  Sus pai nu incerca degeaba..baietii te vor bate cu un reply si mai tare...deci...hai sa nu-i punem la incercare..Nu de alta dar scoala e veche si...mai stii..sparg peretii cu trick-urile lor...

Take a look :

Leave a Reply

Vizualizari