Apple SUCKS !

Desi mi-a placut tare mult de Steve Jobs si apreciez ceea ce a facut in lumea asta care goneste doar dupa bani  totusi nu iubesc absolut deloc produsele Apple.
Why ?
Pentru ca sunt limitate, nu poti face nimic fara itunes, nu poti baga un film neconvertat sau si mai si..sa-l arunci pe produsul tau Apple cum il arunci pe un stick. Daca pentru utilizatorii de produse Apple nu e o problema pai pentru mine este, mie imi plac lucrurile care au optiunea de asi schimba cit de cit aspectul si in fiecare sa ma impresioneze cu ceva nou.

iOS la fel...nu-mi place deloc cum e aranjat , macar ca imi place tare mult marul ala muscat de un soarece pe spate, nu as da niciodata  bani, MULTI inca  pentru un produs Apple. Apreciez ceea ce a facut Steve Jobs, Dumnezeu sa-l odihneasca in pace dar...pur si simplu cred ca Iphone nu isi merita banii pe care ii are  cere pentru un device.

De ce spun  toate astea ?

Pai am facut rost de un Iphone , n-are rost sa zic modelul , toate au aceesi rama sa zic asa.
Si nu mi-a placut deloc, trebuie sa te chinui jumatate de ora sa incarci un cintec...un film...un videoclip .

Ce imi place ?

Cred ca se subintelege, I LOVE ANDROID !
Chiar aseara mi-am instalat  Bionix Rom  v2.1 pe minunea mea de device,  pai frate...zboara nu alta .
Am instalat si GoLauncher cu o multime de chitibusuri sa zic asa..care fac  telefon pur si simplu  un avion  cu tuning marca Hamman .

Dupa cum le-am spus si prietenilor mei....iphone cere bani doar pentru marul ala din spate, doar pentru ala  mai platesti inca 100-200 euro .
In rest...celelalte companii le-au luat-o demult inainte ;)

iPhone sucks....Android Rulzz !

Leave a Reply

Vizualizari