Just something

Last post was a real FAIL  so, sorry for that !
I'm a really big lazy  sometimes but..sorry...just for my blog.

Deci cum spuneam mai sus ca sunt cam lenos, recunosc, Maniak  cunoaste oamenii dupa cum scriu. Sunt lenos doar pentru blog, cel putin asa va par voua, cititorii mei, ceea ce tine de alte lucruri nu am o astfel de atitudine.

La fel cum am mai zis blog-ul  e un fel de carte de vizita, e un fel de   profil de odn@klasniki sau de facebook sau pur si simplu sa am raspuns la o intrebare tipica din chat-ul modern, " ai blog ? " , eu - " sigur ca am ..cu ~180 de postari pe ele  si citiva cititori care s-au saturat deja sa astepte sa scriu ceva nou ".

Blog cred eu ca ar avea un succes daca m-as apuca intradevar de publica, as continua sa scriu zilnic si sa am grija de tot ce se leaga de acest blog.

O sa incerc sa zic iarasi ca timpul e de vina....ca nu reusesc, dar si nici nu prea am chef, stau citeodata pe ginduri si am asa o insipiratie de a scrie..iar uneori...nu-mi vin in gind nici macar 2-3 cuvinte. Stiu ca o sa ziceti ca " cine doreste reuseste de toate - important e sa VREI " , sunt deacord...la mine nu e asa.

Acu stau  cu ochii uscati  de la atita PC si scriu pe blog...trag ginduri din cap in posturi pe blog...din plictiseala...din oboseala.

Toti fac un blog cu un scop anume, de a face reclama la ceva, de a face un ban, nu sunt cu nimic impotriva, multa bafta...dar eu cred ca blog-ul e ceva de tine de o persoana, de cineva care intradevar iubeste sa comunice....iubeste sa fie deschis celor din jur....celor...care respira acelasi aer.

Eu va urez un inceput de saptamina cit mai reusit...sper ca v-ati revenit dupa Sf. Vasile !


Acelasi Dyma, scriu rar...dar cred ca bine :)

Leave a Reply

Vizualizari