Ginduri...pareri....frinturi.....

Stau ...stau pe scaun...intins...cu picioarele lipite de calorifer, cu un ochi la TV si cu unul in cartea de limba romana, stau si meditez,ascult muzica, nu electro..nu rap...nu hip-hop, muzica, muzica simpla cu versuri, cu melodie, muzica  care e facuta nu pentru bani...e facuta pentru ceva.....e facuta cu suflet...cu versuri...din cele traite.
E o piesa care o stiu de mic, cel putin citeva versuri...odata cu  piesa asta..am cunosucut ce e dragostea...ce e acel sentiment, cum  e sa-l simti,  cum se manifesta si cit de tare doare.


Stiti..uneori viata asta e atit de frumoasa, plina de viata, fericire,  implinire iar citeodata... te face sa te daci cu capul de pereti.Pai eu sunt cam in a 2 pozitie..uitind pentru o perioada  de prima pozitie, de fericire...de implinire.....And this really sucks !

Sunt intr-o situatie destul de penibila, lucrurile nu prea merg, nu scriu aici sa ma plang, sa astept ca cineva sa ma consoleze, NO , am avut destule prietene care mereu ma sustineau, odata ce si-au gasit iubitul, au trecut de acele momente in care le-am fost aproape, au uitat cine le-a ajutat, au uitat de prieteni....de vechii prieteni.

Vorba aia "  Fa-ti prieteni noi...dar nu-i uita pe cei vechi ".
Vroiam demult sa scriu un post doar pe tema asta, bazata pe prietenii sunt sigur ca multi din prietenii care ii am acum il vor citi, iar ce-i care mi-au fost cindva prieteni...care cindva i-am ajutat sa se simta oarecum...necomfortabil.
Am atitea ginduri sa zic...mie somn...mie cald deja....si nu stiu ce sa mai scriu.
Imi vin o multime de ginduri...o gramada...deci mai bine inchei postul si scriu altadata..nu de alta dar.....imi pierd reputatia...:))

2 Responses to Ginduri...pareri....frinturi.....

  1. Veronelu says:

    Poate ai dreptate în chestia asta cu...."am avut destule prietene care mereu ma sustineau, odata ce si-au gasit iubitul, au trecut de acele momente in care le-am fost aproape, au uitat cine le-a ajutat, au uitat de prieteni....de vechii prieteni" ...dar u stii prea bine,ca si u esti ft des in situatia asta.!!O RELATIE TE SCHIMBA MULT,LA FEL CUM TE-A SCHIMBAT SI PE TINE!!
    oricu,eu te iubesc mult,si mereu voi fi aici pt tine!

  2. Dyma says:

    Am, stai linistita .
    M-am schimbat, trebuie sa ma schimb , e imposibil sa ramai acelasi. Dar ma refeream la o schimbare radicala...

    Crede-ma ca nu m-am referit la tine ;)

Leave a Reply

Vizualizari