A little bit hard....

Stiti..viata are si  pete albe...si pete negre.Cred ca la momentul actual eu trec prin una neagra  si stiti de ce ? Ma simt al naibii de rau..inebunesc, imi vine sa-mi sparg capul de pereti...sa zbor undeva si sa nu ma mai intorc, partea cea mai interesanta e ca nu stiu cum sa ma calmez..sa fiu din nou acelasi eu, nebun , zimbind si traind bine.

Ma tot uit acu pe geam cum arde soarele..si pare a fi o zi care sa ma faca sa ma simt bine..dar nu...nu-mi pasa de nimic ce ma inconjoara..iar tot ce fac acum....fac doar ca trebuie, ca sunt nevoit, ca asa am primit comanda.
Am bagat acu in winamp un  album de la Enigma, sper sa ma faca sa ma simt mai bine.
Cel mai rau imi pare ca ..in pofida faptului ca n-au dovezi ca  zic " am auzit si eu "  te cred un om de kkt si  iti lasa impresia ca te considera un nimeni in fata lor.
Chiar nu inteleg...cum poti crede un lucru doar din auzite..cum naiba ma ?  Adica daca eu zic ca  maine  e sfirsitul lumii toti o sa ma creada doar pentru ca au auzit si ei.....

Traim intr-o lume de 2 bani, care in loc sa avanseze astfel cum o fac tehnologiile care dauneaza din ce in ce mai mult naturii  si isi fac un dusman tare mare si furios   avanseaza prostia, prostia oamenilor, prostia prostiilor. De cite ori incerci sa porti o discutie cu cineva mai de sus..te considera ca ... "ete ma..are si asta puterea sa vorbeasca in fata mea ".
Imi pare rau ca lumea nu se gindeste atunci cind zice si face ceva..nu se gindeste la viitorul ala de 2 bani care ne asteapta cu bratele deschise, oarce de ce sa pui piedica  celorlati daca tu n-ai reusit  sa ajungi acolo unde ai vrut? Oare de ce sa nu ajuti pe cineva sa ajunga unde isi doreste atit de mult doar ca..din pacate nu iti arata si tie ca vrea...de ce sa nu-l ajuti? Mai apoi o sa fii mandru ca ..pe cineva care ai ajutat..a ajuns atit de sus.

Am atitea nebunii de spus....dar n-am cui.....ma cert cu toti... nu pot face nimic.
Cel mai bine ma impac cu PC-ul..macar ca imi vine sa-l sparg citeodata cind face cite un bug...oricum il iubesc si ii spun ori de cite ori ma doare ceva. Vorbesc cu el..chat-uiesc prin word si scriu ce ma doare.


....Nici nu stiu ce sa mai scriu...ma doare capu..ma dor mainele..si am un car de lucruri de facut dar...parca nu vreau..parca nu pot..nu ma pot concentra deloc.

Sper doar ca am avut o zi proasta..ca n-am dormit bine..iar in weekend sa-mi revin + ca avem si o mini vacanta de pasti....

Eu va urez spor la pregatire de Pasti si...Sarbatori Fericite.
Paste Fericit tuturor ! Sa va aiba Dumnezeu in paza !

PS: Promit ca dupa ce termin liceul..daca o sa am timp,  o sa apara o gramada de posturi interesante....o sa apara mult adevar si multe lucruri neplacute pentru altii...so..keep in touch.  NU ma intrebati de ce nu o fac acum...va zic eu..mi-e cam frica, in tara asta a noastra, Moldova, se intimpla de toate..iar de la un cuvint  auzit din greseala de catre cineva....poti sa regreti o viata intreaga...si stiti de ce ? Pentru ca noi tinerii suntem viitorul...viitorul lumii..viitorul tuturor..iar din pacate unii nu inteleg asta....doresc doar mai multa autoritate..mai multa putere...mai multa  placere de a batjocori pe cineva.Cineva trebuie sa stea in oala cu lapte cald iar cineva in  borsul rece...si stiti de ce ? Pentru ca asa trebuie...cineva e mai sus ca altii..macar ca se tot vorbeste " SUNTEM TOTI EGALI " pe dracu....
Fii tare...viata e dura ;)

Leave a Reply

Vizualizari