I wanna rock right now...

Cum zice si statusul...chiar as vrea sa-i dau drumul unei petreceri  unde eu sa fiu atit DJ cit si fan. NU m-am distrat cu adevarat de o gramada de timp, nu m-am distrat in cit sa  curga apa de mine si sa zic... " frate nu mai pot baaaa ". Desi ar trebui sa fac   sambata de sambata pentru ca na..sunt tinar si ce am de facut ? De invatat ? Poate ..De Lucrat ? Pfff..am cind toata viata . Ce folos ca toata viata traiesti ca un sclav ca la sfirsit sa ramai cu 5 scinduri si o perna.

In principiu ar fi trebuit sa ma distrez de minune la balul de absolvire dar na, au fost unele persoane care au avut marea placere de a ne strica noua, absolventilor tot cheful.
Da, eu inteleg, parintii sunt persoanele cele mai importante  din viata noastra, merita sa fie aproape de noi in momentele placute, momentele importante, dar eu ..cu marul meu asa  in curs de coacere...ma gindesc ca un copil de  19-20 ani de ani trebuie sa aiba si el o anumita intimitate, sa-i dai voie sa-si faca si el odata de cap..ca dupa ce ? Dupa vine o facultate in care trebuie sa pui mina pe  carte cu adevarat..iar dupa facultate vine o casnicie unde trebuie sa te lasi de prostii ...Daca mergi dupa principiul asta....ce naiba o sa povestesti la nepoti ? Cum o sa-i mai faci sa rida ? :|
Despre bal nu prea vreau sa detailez..desi inspre asta trag destul de mult...
Pur si simplu acu am ajuns la o anumita bariera, mi s-a umplut paharul...nu mai pot..mai am putin si cad in depresie...pur si simplu nu pot sa inteleg de ce viata asta imi da asa cite una in cap de imi ia mersul..si  imi strica mie toate planurile mele dragi ?
Eu care ma lupt atita si ma stradui sa am incredere la maxim, ajung in unele  momente in care pur si simplu raman masca..sau.. incercind sa rezolv anumite probleme...ajung la un adevar dur, adevar care mi-a fost ascuns pentru o lunga perioada de timp.

Uite acu as avea nevoie de umarul unui  prieten,  de cineva care ar putea sa ma asculte si sa-mi zica  " tăt o să fie ghine ", din pacate astfel de persoane sunt din ce in ce mai putine..iar cele care au fost   nu au fost cu adevarat. Traim intr-o lume in care toti ne.....unul pe altul vrem noi sau nu vrem. Fiecare trage pentru el , natura ne-a inzestrat cu  acel sentiment dur : supravetuieste cine poate .

E nebuneala pe in postul meu, stiu, e adevar...
Prietenii care ii am nu imi sunt alaturi atunci cind imi trebuie...si..cine poate fi mai bun la ascultat si meditat decit scumpul meu blog cu 193 postari si  ~ 25 mii de viziualizari zilnic,  glumesc, astea sunt toate  cred.

Viata de licean e frumoasa..cea de student e si mai frumoasa....perioada dintre ele e cea mai grea :)
PS : Cantecul I wanna rock 

Leave a Reply

Vizualizari